Refund policy
Return / Refund Policy
Last updated 29 March 2023
Thank you for your purchase. We hope you are happy with your purchase. However, if you are not completely satisfied with your purchase of grocery products for any reason, you may return them to us for a full refund, store credit, or exchange within 24 hours. Please see below for more information on our return policy. Please see below for more information on our return policy.
RETURNS
All returns must be postmarked within 24 hours of the purchase date. All returned items must be in new and unused condition, with all original tags and labels attached.
RETURN PROCESS
To return an item, please email customer service at info@chiboghaarlem.nl. We will assist you from that point of notification on the process of how to return, exchange, or resolve the situation.
Please note, you will be responsible for all return shipping charges. We strongly recommend that you use a trackable method to mail your return.
EXCEPTIONS
The following items cannot be returned:
- frozen products
- cooked food
- boba and milkshakes
For damaged products, please contact us at the contact details below to resolve the situation.
Please Note
- Sale items are FINAL SALE and cannot be returned.
QUESTIONS
If you have any questions concerning our return policy, please contact us at:
+31 6 11748175 or email info@chiboghaarlem.nl
______________________________
Retour-/restitutiebeleid
Laatst bijgewerkt op 29 maart 2023
Dank voor uw aankoop. Wij hopen dat u tevreden bent met uw aankoop. Als u echter om welke reden dan ook niet helemaal tevreden bent met uw aankoop van kruidenierswaren, kunt u deze binnen 24 uur aan ons retourneren voor een volledige terugbetaling, winkeltegoed of omruiling. Zie hieronder voor meer informatie over ons retourbeleid. Zie hieronder voor meer informatie over ons retourbeleid.
GEEFT TERUG
Alle retourzendingen moeten binnen 24 uur na de aankoopdatum worden afgestempeld. Alle geretourneerde artikelen moeten in nieuwe en ongebruikte staat verkeren, met alle originele labels en labels eraan.
RETOURPROCES
Om een artikel te retourneren kunt u mailen naar de klantenservice via info@chiboghaarlem.nl. We zullen u vanaf dat moment van kennisgeving helpen bij het proces van retourneren, ruilen of oplossen van de situatie.
Houd er rekening mee dat u verantwoordelijk bent voor alle verzendkosten voor retourzendingen. We raden u ten zeerste aan om een traceerbare methode te gebruiken om uw retourzending te verzenden.
UITZONDERINGEN
De volgende artikelen kunnen niet geretourneerd worden:
bevroren producten
gekookt eten
boba en milkshakes
Neem voor beschadigde producten contact met ons op via de onderstaande contactgegevens om de situatie op te lossen.
Houd er rekening mee dat
Sale items zijn FINAL SALE en kunnen niet geretourneerd worden.
VRAGEN
Als u vragen heeft over ons retourbeleid, neem dan contact met ons op via:
+31 6 11748175 of mail naar info@chiboghaarlem.nl
_____________________________